Du har måske allerede læst det i en af vores nylige sendte emails: SnappCar bliver papirløs! Ikke mere bøvl med printeren – og så sparer vi miljøet! Men hvordan virker det? Her er en kort introduktion.

Check in & Check out
Den nye digitale SnappForm handler ganske kort om at gennemgå check in og check out inden og efter en lejeperiode – næsten ligesom du kender det nu, bare online. I stedet for at gennemgå SnappFormen i hånden kan i nu kort gennemgå den online via telefonen eller computeren ved at besvare en række spørgsmål.

For at gøre overgangen lettere og mere overskuelig for vores brugere, har vi forberedt nogle Help Center-artikler, der vil guide jer igennem processen. Du kan finde vores Help Center her.

For udlejere
Det kan ske, at din bil har eksisterende skader. For at gøre din første check in hurtigere kan du allerede nu gå ind for at registrere disse eksisterende skader. På denne måde er din bils tilstand registreret inden den første check in-proces, og du kan springe dette step over i check in.

Hvis du logger ind på din profil under “Mine Biler” kan du finde en ny overskrift for “Skader.” Hvis du klikker på denne, kommer du videre til din skadeshistorik. Her kan du tilføje (og slette) skader. Når du tilføjer nye skader her, bliver de gemt i din skadeshistorik. Da du i den nye check in-process skal registrere eksisterende skader, sparer det dig tid at tilføje eksisterende skader allerede nu.

Se vores Help Center-artikler for udlejere her! For ofte stillede spørgsmål se her.

Du modtager en SMS samt en email til check in ca. 30 min. før lejeperiodens start. Du kan allerede her udfylde kilometerantal og brændstofniveau. Når lejer kommer, er du klar til at tjekke kørekort – afvent lejers respons – og hvis alt er okay, kan du overlevere bilnøglerne til lejer!

Kort forklaret:

  • Tilføj eksisterende skader
  • Start check in-processen 30 min. før lejeperioden officielt starter
  • Registrer kilometerantal og brændstofniveau
  • Tjek lejers kørekort og afvent han eller hendes respons
  • Overlever bilnøglerne

For lejere
Du modtager en SMS samt en email til check in ca. 30 min. før lejeperiodens start. Udlejer har højst sandsynligt allerede udfyldt informationer om bilen såsom kilometerantal, brændstofniveau og eksisterende skader.

Tjek udlejers før-udfyldte informationer og godkend disse, hvis de er korrekte. Hvis i er enige, tjekker udlejer dit kørekort, før han overleverer bilnøglerne til dig.

Se vores Help Center-artikler for lejere her! For ofte stillede spørgsmål se her.

Kort forklaret:

  • Tjek udlejers før-udfyldte informationer: kilometerantal og brændstofniveau
  • Gennemgå bilen for eksisterende skader
  • Godkend bilens tilstand og modtag bilnøglerne fra udlejer

Når du afleverer bilen, gennemgår i check out-processen. Idéen bag er ganske simpelt at bilens tilstand er præcis den samme før som efter lejeperioden på nær én ting: kilometerantallet.

Rigtig god første digitale SnappForm-oplevelse!

Hvis du stadig har spørgsmål til den nye digitale SnappForm og check in samt check out-processen, kan du kontakte kundeservice på support@snappcar.dk

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

w

Connecting to %s

Kategori

Geen categorie